AKTUALNOŚCI

Informacja

Informacja

Szanowni Państwo, informujemy, że 7 stycznia 2022 r. (piątek) PUNKT POBRAŃ 💉Laboratorium Szpitala Puckiego, PORADNIE oraz REJESTRACJA do PORADNI SPECJALISTYCZNYCH☎️ będą NIECZYNNE. Informujemy również, że zgodnie z postanowieniami Kodeksu Pracy, dzień 7 stycznia 2022...

czytaj dalej

Platforma Zakupowa

Dotyczy uruchomienia  platformy zakupowej Szanowni Państwo,     Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają od 01.01.2021 r. elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem...

czytaj dalej

ZMIANA LOKALIZACJI PUNKTU SZCZEPIEŃ

Od 27 grudnia 2021 r.  zmienił lokalizacje PUNKT SZCZEPIEŃ przeciwko covid-19 💉. Informujemy, że PUNKT SZCZEPIEŃ mieści się obecnie w łączniku (między budynkiem A i B) na półpiętrze, między poziomem 1 i 2.  Dla osób korzystających z windy - podpowiadamy ➡️...

czytaj dalej
Laboratorium

Laboratorium

W związku z rozpoczęciem kolejnego etapu remontu, zmuszeni jesteśmy do dnia 27.12.2021 r. (włącznie) wstrzymać prace  PUNKTU POBRAŃ LABORATORIUM Szpitala Puckiego.  Informujemy również, że Laboratorium, na czas remontu, zmieni swoja lokalizację. O...

czytaj dalej
KOMUNIKAT

KOMUNIKAT

W związku z rozwojem sytuacji epidemiologicznej❗️ informujemy, iż od dnia 07.11.2021 r. na wszystkich Oddziałach Szpitala Puckiego sp. z o.o. obowiązuje ZAKAZ ODWIEDZIN PACJENTÓW.  

czytaj dalej

Szczepienia WYJAZDOWE – zmiany

Od 7 października 2021 r. Szpital Pucki Sp z o. o. NIE REALIZUJE szczepień wyjazdowych w domu pacjenta. Bez zmian funkcjonuje PUNKT SZCZEPIEŃ zlokalizowany w szpitalu. Przypominamy o wcześniejsze rejestracji telefonicznej - 58 690 43 18.

czytaj dalej

Informacja dot. kart EKUZ

Od 1 października 2021 r. wniosek o EKUZ w związku z wyjazdem turystycznym złożysz on-line tylko przez: Internetowe Konto Pacjenta (IKP)ePUAP. Nie będzie możliwości złożenia wniosku przez e-maila. Jeżeli chcesz złożyć wniosek elektronicznie, zaloguj się lub załóż...

czytaj dalej

KONTAKT

Sekretariat Szpitala Puckiego nie udziela informacji o wolnych terminach, kolejkach oczekujących oraz o stanie zdrowia pacjentów.

TELEFONY

Informujemy, że rozmowy mogą być nagrywane, jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o przerwanie połączenia. 

Internetowe Konto Pacjenta — krok po kroku

ZMIEŃ ROZMIAR FONTÓW
ZMIEŃ KONTRAST